Derzina i Trenkova kuhinja

ponedjeljak, 16.10.2006.

Vajnšato

Treba napisati nešto o hrani kako stoji u opisu bloga. Tu i tamo mislim opisati neke recepte koje radim, možda me angažiraju za TV ili barem za neku djevojačku večer.

Ovo ljeto sam često prakticirao vajnšato (vinska pjena, wine cream...). Izrada nije nešto komplicirana: n žumanjaka se pomješa s n žlica šečera, zmiksa, doda n/2 deci bjelog vina i kuha na pari uz mješanje. (Da, da, matematičar sam :)).
Sada kada imate finu kremu možete je staviti na palačinke punjene orasima, što je najklasičinji recept koji ćete dobiti u restoranu. Ovo savjetujem za zimu. Za ljeto (prakticirao više puta) bolje je palačinke puniti s kockicama zrelih breskvi. Savršeno osvježavajuće.

Za fensi upotrebu: prepecite bademe, prepolovite bobice grožđa pa sve u jednu čašu s vajnšatoom.


Joke za kraj

Istiniti dijalog nakon što sam s ponosom napravio prvi vajnšato i hvalio se frendici:

- E, savršeno je ispao morati ćeš doći jednom kod mene na palačinke
- Čuj, kad god me neki dečko pozvao na palačinke, ja ih nisam ni vidjela

- 11:50 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.