Derzina i Trenkova kuhinja

srijeda, 11.07.2007.

Athena u gostima!

Kako je ovo gostoljubiv blog danas ugošćavamo gđicu Athenu Air. S obzirom da tu ne treba mnogo upoznavanja puštamo Athenu da vam sama kaže što smjera skuhati danas:

Nešto je čudno u zraku. Ili je to samo ljetna šema. Ne znam. Ali činjenice su sljedeće:

1. Pašta (tjestenina, je li) nikad nije moj prvi izbor. Više sam od riže, njoka ili krumpira.
2. Od svih umaka najmanje drag mi je svaki koji je crveni, pogotovo ako se pomidor jako osjeti.
3. Tikvice generalno ne kužim jer su bezukusne i samo zapravo služe popunjavanju prostora.
4. Tunu sam uspješno ignorirala tridesetak godina života, iako nemam ništa osobito protiv konzerviranih riba.

I što se desi? Zadnjih godinu dana najradije si kuham paštu. I to pužiće, jer su mi super fini i zabavni za jesti. S tunom. I raznoraznim varijacijama uz to. Jedna od zadnjih, koja me oduševljava posljednjih tjedana, jest ovo sa slike.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A to je sljedeće:

1/4 paketa od pol kile pašte (meni za dva obroka, jer ne mogu pojest puno pašte odjednom)
1 tikvica
1 mala paprika
1 pomidor
1 češanj češnjaka
1 konzervirana tuna od 80 grama, ako se ne varam. Ona najmanja, u svakom slučaju.
4-5 maslina
maslinovo ulje

Dok se grije voda za paštu, na mlako ulje staviti protisnuti češnjak, pa prije nego zadimi na njega bacit papriku narezanu tanko ko kineski rezanac. Pa i sitne kockice pomidora, što zrelijeg. I tikvice. Posoliti. Paštu skuhati kako to već ide, bez gluposti poput ulja, samo sol. Ako su tikvice omekšale, al ne do raspadnog stanja, narezati u ćušpajz od povrća masline pa preko svega stavit tunu. Ocijeđenu, jasno. I vegetu, jer jebeš hrvatsko jelo bez vegete. Al malo, tek toliko reda radi.

Meni paše okus masline u tome, pa si nekad stavim malo više od 4 velike. Kad imam dan u kojem bi se ubila od slatkog, umjesto svog ovog povrća stavit ću kukuruz i kisele krastavce pa i majonezu u tunu. Najbolja fora je što sam konačno skužila da se od pašte i tune može napraviti čuda. Prije sam mislila da je samo carbonara, i to isključivo špageti i opako dimljena panceta, jestivi oblik tjestenine.

I da, genijalno je što je sve ovo jestivo i drugi dan. A kad je hladno, još je i finije.
A tek kako mi je fino ispao cartoccio od pašte s lignjama! Isss...

- 16:22 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.